19.-20.05.2018

IAAF

Lattelecom Riga Marathon

19.-20.05.2018

IAAF

image 001

Līdz Lattelecom Rīgas maratonam atlikušas vien 16 nedēļas! Maratonistiem un pusmaratonistiem ir pienācis pēdējais laiks nopietni noskaņoties regulāriem treniņiem, lai finišā ieskrietu ar uzvaras garšu un paceltām rokām. Ņem palīgā Aleksandra Prokopčuka vai Ilonas Marheles treniņu plānu un sāc jau rīt! Tempa skrējieni, intervāli, paātrinājumi, garie treniņi un atpūtas dienas – tas viss vienā 16 nedēļu plānā.

Ilonas Marheles treniņu plāni 42 km un 21 km
(16 ned.)

Ilonas 16 nedēļu treniņu plāni maratonam un pusmaratonam sastādīti divās intensitātēs - skrējējiem, kas sākuši skriet salīdzinoši nesen, un skrējējiem, kuri iekrājuši zināmu pieredzi garo distanču skriešanā un vēlas uzlabot savu rezultātu.

Aleksandra Prokopčuka treniņu plāns 21 km
(16 ned.)

Aleksandra 16 nedēļu treniņu plāns pusmaratonam ir ļoti intensīvs. Tas paredzēts pieredzējušiem skrējējiem, kas vēlas uzlabot savu rezultātu. Skrējējam jābūt ar salīdzinoši labu izturību un “saskrietu bāzi”. 

 
 

Seko jaunumiem

16193 Sekotāji

5207 Sekotāji

Lattelecom Rīgas maratons

1187 Sekotāji

Lattelecom Rīgas maratons

Lattelecom Riga Marathon

Skaties 360TV tiešraidi!
Pieraksties jaunumiem

Galvenais partneris

  • Lattelecom

Partneris

  • Rimi

Sponsori

  • adidas
  • WESS
  • Sportland

Organizē

  • NECom
  • Rīgas Dome